Po přesunu z Lonata, kde se jel první závod WSK Super Masters následovalo čtyři dny testování na tratích ve Franciacorta Karting Track za různého počasí.
Pravidla WSK brání testování během závodního týdne, takže téměř všichni závodníci ve Franciacorta Karting Track testovali a Max mohl porovnávat časy.
Mechanici odvedli při testování vynikající práci a Max se časy přibližoval k nejrychlejším jezdcům.
V závodním týdnu od středy začaly oficiální tréninky a konkurence v kategorii OK,
ve které startuje Max se rozšířila na 72 jezdců.
Max se mezi touto světovou špičkou zcela neztratil
a nálada v týmu byla jako vždy vynikající.
V pátek se začínalo s přitvrzujícím počasím
a důležitým měřeným tréninkem podle kterého se
v průběhu celého závodního víkendu
startuje do rozjížděk.
Protože měřený trénink je pro Maxe momentálně slabší stránkou, na které intenzivně pracuje, musel se nakonec smířit
s 22. časem ve své skupině a ztrátou 0,624 sekund na nejrychlejšího, což mu zajistilo startovní pozici až v sedmnácté řadě.
V pátek odpoledne se konal první eliminátor heat A+B. Max startoval ve skupině
(A) a dokončil ho na 27. místě po kolizi, která postihla mnoho jezdců.
Sobota začala jako obvykle ranním
warm-upem a následným rozdělením startovních čísel do sudých a lichých skupin. Max, jehož startovní číslo bylo 225, byl v liché skupině. Vše fungovalo bez problémů a Max byl připraven na další eliminátor heat A+B.
Po velkém souboji skončil na 27. místě z 36 startujících s pětivteřinovou penalizací za spadlý přední nárazník, který si sundal při souboji vpřed startovním polem.
Odpoledne čekala na Maxe další Eliminátor rozjížďka, konkrétně A+C. Po souboji se dostal do kolize s další motokárou ve třetí zatáčce po startu a byl zaklíněný venku. Přestože musel roztlačit svou motokáru, nakonec dokázal dojet na 31. místě, i když s poškozenou zadní osou a pravým bočním nárazníkem.
Max prohlásil, že závodní svět je velká škola
a uznal, že je důležité zajet co nejlepší čas
v měřeném tréninku. S trochou štěstí může být celý závod jednodušší a nemusí se ladit
v pozicích před závodem.
Vzhledem k malému počtu startujících byla finálová jízda v nedohlednu, ale Max se mohl zúčastnit prefinálové jízdy, ve které si skvěle zazávodil. Projel cílem na krásném 24. místě
a během závodu zdolal 11 soupeřů.
Max shrnul, že závodění je neustálý boj
a získávání zkušeností. Těší se na další testování na okruhu Cremona a na další závod WSK Super Master Series, který se pojede na okruhu v Sarnu u Neapole.
Poděkování patří všem partnerům, bez kterých by nebyla účast možná a samozřejmě mechanikům včetně rodiny
Macháč Motors, protože motory nám opět
šlapaly jako hodinky.