Ve znamení dalších zkušeností, ale velké závodnické smůly.
Tentokrát se zůstalo na trati
v Italském Lonatu
Na další závod sezony 2023 jede Max ve třídě OK na podvozku IPK a s motory od Macháč Motors pod vedením Marka Skřivana.
Po předchozím závodě si Max využil dva dny pauzy na přípravu nového podvozku IPK a veškeré potřebné techniky pro nadcházející závod. Přípravy probíhaly v pondělí a úterý společně s mechanikem.
Středa a čtvrtek
V středeční a čtvrteční den se rozběhl kolotoč volných tréninků, kde bylo nutné nastavit
a otestovat nový podvozek.
Výsledek byl vynikající a Max spolu s mechaniky odvedli mnoho práce. V týmu panovala spokojenost.
Pátek
Pátek byl již ve znamení oficiálního a měřeného tréninku. Protože se zúčastnilo mnoho silných týmů, jako například Tony Kart a Ricky Flynn Motorsport, konkurence byla veliká a nebylo to tak jednoduché jako v předchozím závodě. Ztráta na nejrychlejšího v oficiálním tréninku činila 0,525 sekund a to znamenalo dvacátou pozici ve volném tréninku.
Oficiální trénink s odstupem 0,491 sekundy od nejrychlejšího stačil na 19. místo ve skupině
a celkově na 37. místo z 55 přihlášených jezdců.
Sobota
Sobota začala ranním warm-upem, během kterého Max prověřoval možnosti své techniky
a skončila dosažením 17. nejrychlejšího času.
Atmosféra byla dobrá a Max se nemohl dočkat startu prvního Eliminator heat A-B.
Max byl podle časů z oficiálního tréninku zařazen do skupiny A a startoval z 10. řady.
Harmonogram mu umožnil absolvovat pouze jedno kvalifikační kolo v sobotu. Po startu se dostal na 14. místo, ale bohužel od začátku měl poškozený přední nárazník a to negativně ovlivnilo funkčnost vozu. Max si po závodě stěžoval na problém a musel se s ním statečně vyrovnat. Nakonec závod dokončil na 20. místě po udělené penalizaci.
Neděle
Ranní warm-up začal Maxem, který se dostal na sedmnáctý čas. Bylo to takové rozehřátí před závodem v mrazivém ránu a ztráta na nejrychlejšího byla nepatrná.
Dále se konal další kvalifikační závod Eliminatoru A-C, kde se Max snažil prosadit
a vyšplhal se z 19. místa po náročných soubojích až na 12. pozici. Když dojel do cíle, všichni jsme byli překvapeni, protože opět měl poškozený přední nárazník, což znamenalo penalizaci + 5,000 a nakonec byl klasifikován
na 24. místě.
Po opravě potřebných komponentů a kontrole techniky a dat se jel další kvalifikační závod Eliminator Heat A-D. Max bojoval a protáhl se z 19. místa na startu na 16. místo. Bohužel, tentokrát s opět spadlým předním nárazníkem, což znamenalo penalizaci
+5,000 a konečné klasifikování na 20. místě.
Max měl přes všechny problémy se spadlým nárazníkem v předchozích závodech štěstí
a dostal se do Pre finále, kde
startoval z 12. řady.
Max se během Pre-finále probojoval ze 17. místa na startu a dokončil závod
na této pozici.
Bohužel byl opět penalizován za spadnutí předního nárazníku, což bylo už potřetí během víkendu. To znamenalo, že byl klasifikován celkově na 46. místě bez možnosti účasti v super finále.
Víkend plný špatných nárazníků je za námi a nyní se přesouváme k testování a přípravě na následující závod na blízkém okruhu, WSK SUPER MASTER SERIES ROUND 2.
Vděčnost patří všem partnerům, bez kterých by účast nebyla možná, a samozřejmě týmu mechaniků a rodině Macháč Motors, protože motory opět fungovaly jako hodinky.






